lördag, mars 10

"Oh my god, I'm gonna have a heartattack!"

OMG, Oh My God, OH MY FUCKING GOD!!

Igår såg jag Tanya Stephens på Melkweg. Det var sjuuuukt bra. När det kommer till dancehall-moves står jag mig slätt mot alla tjejerna där.

Tanya var mycket snyggare i verkligheten än vad hon är på alla bilder. Roligare också.

"Ladies, let me give you a piece of advise. If you have a man or a husband or whatever you want to call him, and want to cheat on him, atleast try to find someone that LOOKS like the motherfucker! So if you get pregnant the baby would look like him.."

Nu ska jag hem till en på jobbet och spela poker. Jeehaaa! ;)

6 Kommentarer:

Blogger Isa säger..

Vill du ha en Tanya-affisch? kan fixa isf. <3

10 mars, 2007 23:57  
Blogger Malin säger..

<- JAG VILL!!!!!

11 mars, 2007 08:44  
Blogger Isa säger..

Ska se om den sitter kvar!

11 mars, 2007 18:32  
Blogger Marie säger..

JAAAAAAAAAAAG VIIIIIIIIIIIILLLLLLLLLLL!!!

11 mars, 2007 20:05  
Blogger Isa säger..

Den satt inte kvar, tror jag. Om den inte sitter under en annan affisch. ska undersöka saken närmare

13 mars, 2007 14:45  
Anonymous Anonym säger..

det där sa hon på uppsala reggae festival -05 också.. :)

21 april, 2007 00:13  

Skicka en kommentar

<< Home