måndag, mars 12

Playing poker and getting drunk

Jag har ingen musik på för att kunna lyssna på allt fågelkvitter. Det är vår här. Herregud, det var på tiden.

Lördagskvällen var fucking lysande. Jag kammade in storvinsten på 40 euro på poker, och var SÅÅÅ bäst! Ha, up yours. ;) Vi drack supermycket supergod hembryggd öl och massa Jim Beam med cola. Och HAHA, Steve kläckte bästa grejen. "No Marie, you're going too deep. We can have a training sessoin on how to blow a bottle on Monday." Haha! Vi blåste alltså i flaskor och gjorde sånadär ljud, men jag var sjukt kass.

Jag tror alla var sjukt fulla. Åtminstonde var jag helt borta, och Thomas och Mark var nog inte heller riktigt med i slutet. Jag däckade i Marks säng med kläderna på runt sex nån gång, när de andra började ta sig hemåt. Vaknade efter nån timme och kunde inte somna om, men gick ändå inte upp förrän två.

Herregud, vilken bakfylla. Men det var det lätt värt. Fick frukost på sängen också. Det har jag nog inte fått på flera år. Mysigt. Fast det blir jäkligt smuligt i sängen..



Playing poker..



..and getting drunk.

Väl hemma (hos Malin) var det bästa nördmötet nånsin. Sjukt kul. Och SkriekCon GeekCon kommer lätt bli århundradets bästa konvent! Vid tio svim-somnade jag. Det blir en tidig kväll ikväll. Men nu ska jag ut i solnedgången.

3 Kommentarer:

Blogger Isa säger..

Åh, vi har precis fått vår här med! <3

13 mars, 2007 14:44  
Blogger ?? säger..

:D haha dam...

13 mars, 2007 14:58  
Anonymous Anonym säger..

Ja, det är galet va jävla brun du är. Men det är nog dig och inte bilden det är fel på;)
Ähh. Det är ju inte fult- stadiet än.
Du är fortfarande snygg på den bilden, men tack gode gud att det inte gick längre!

Nej. Det gör du inte. Fast det beror på hur man ser det. Jag använder mer papper, men du skriver mindre.

14 mars, 2007 23:27  

Skicka en kommentar

<< Home