onsdag, mars 7

Party weekend!

Igår var jag på IKEA igen, och de har fortfarande inte min hatthylla!! Morr!! Men en på jobbet ska dit ikväll, så jag bad honom köpa den om den mot all förmodan finns inne. Och om han inte hittar den ska Mark till ett annat IKEA snart.. Så fort jag har fått upp den kommer bilder på min färdiga, mysiga lägenhet. Men det var iallafall jättekul där! Jag köpte en visp som är jättebra att slåss med och tugga på. And Mark nearly killed a women with his bin. ;)

Idag har det varit FF på jobbet, så råttorna har dansat hejvilt på bordet. Chefen jobbade hemifrån och line instructorn var sjuk, så vi har mest struttat omkring och haft kul. Yeehaa! Jag gillar verkligen folket på mitt jobb. På lördag ska vi träffas och spela poker och supa, för en har precis blivit en free man, och det måste ju firas.

Anyway, det jag tänkte blogga om var ju egentligen nåt helt annat. Läs om min uppväxt och klassklyftor! Jag kunde inte ha skrivit det bättre själv, för jag kommer knappt ihåg det.

Haha, jag lyssnar på Karstens partymix från i helgen, och den här låttexten är ju bara klockren: "If love so nice, tell me why it hurts so bad. Badang. If love love so nice, tell me tell me why I'm sad." Det blir ännu roligare av att den är insprängd bland 20 låtar om hur man älskar ganja och sjungen på jamaikanska.

Annat kul från i helgen:


Min kära syster på tåget.


Favvopartytysken och systrarna!


Party party!


Naaaw, sova i soffan när man är för full..


Och sedan spy på killen bredvid och i soffan där jag och Malin ska sova! Haha! Vi städade med toaborsten och massa, massa diskmedel.


Att sova med publik är inte det lättaste.


Frühsuppen!! Morgonen efter var det full rulle igen, redan vid åtta.

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

haha ser grymt mkt lugnare ut än vad det lät på Malins beskrivning...//bro

08 mars, 2007 00:04  
Blogger Marie säger..

det ser grymt mycket lugnare ut än det var. //sis

08 mars, 2007 18:32  
Blogger Ehpsson säger..

haha. det brukar vara så av någon anledning. det var mycket mer drag hos Kid Down än vad bilderna visar.

08 mars, 2007 22:30  

Skicka en kommentar

<< Home