tisdag, mars 20

It's just one of those days..

GRRRRR, den här dagen tar ju aldrig slut!! Jag är så förbannad hela tiden, och jag vet knappt på vad. Först var det en SJUKT stressig morgon, sen la nån på helpdesken på luren i örat på mig två gånger, sen var jag sjukt hungrig och åt tills jag mådde illa, sen gick allt fel på jobbet, sen frågade folk jobbiga frågor, sen blåste det för mycket, sen var jag så trött, sen går folk offline när jag pratar på MSN och sen vill andra inte ens prata alls och sen.. Bara ARGHHH!

Och jag har varit så sjukt trött det senaste. Kan inte uppbåda nån energi för nånting och gör bara precis det jag msåte och inget mer. Jag dricker alldeles för många koppar kaffe och sover tillräckligt. Blä, blä, blä. Jag vill bara.. Jag vet inte ens vad jag vill. Ha lov typ.

Gny.


Uppdatering:

Just det. Jag glömde ju bort att jag blev Employee of the Week på jobbet idag också, så lite bra var det. Jag fick välja på att få öl, vin eller choklad. Jag valde vin. Öl dricker jag så mycket ändå, men lyxvin är det ont om.

Motiveringen var att jag lär mig snabbt och tillämpar mina nya kunskaper på ett bra sätt. Dessutom erbjuder jag mig att hjälpa andra. Herregud liksom, vad förväntar de sig? Att jag ska lära mig så långsamt jag kan, inte använda det jag lärt mig och sen vägra prata med de som inte kan det jag kan? Haha. Dessutom var jag jättetrött och typ bakis hela veckan.

9 Kommentarer:

Blogger Matilda säger..

Ja, lov! Det ar precis vad som behovs! Jag vill bara sova hela tiden, fran att jag vaknar pa morgonen tills att jag gar och lagger mig pa kvallen...

Ska det fortsatta sa har hela livet? Mer lov till det arbetande folket!

20 mars, 2007 20:07  
Blogger Marie säger..

6 timmars arbetsdag och mer ledighet! Det är vad jag vill ha.

20 mars, 2007 20:10  
Blogger Matilda säger..

Ahh, himmelrike...

20 mars, 2007 20:27  
Blogger Ehpsson säger..

hejhå. vi är samma.

20 mars, 2007 21:10  
Anonymous Anonym säger..

HEHE! Jag vill fan jobba mer jag! Kvinnor alltså! *suck*

Det är gnäll-Marie som bloggar idag alltså. Skönt att få en rapport som inte bara är sötsliskigt gullig. Vårfåglar fy fan.

Jag snackar gärna med dig över msn (vi har lite att prata om), men du får vänta tills jag är hemma från jobbet. Borde vara hemma runt halv ett sådär.

*Kram*

20 mars, 2007 22:01  
Blogger Ehpsson säger..

grattis till utnämningen!! tjiiihooo

20 mars, 2007 22:20  
Blogger Isa säger..

Jag har ledigt i fem dagar nu och sen skola i 4 och sen påsklov :) då ska jag till örebro!

Hoppas det känns bättre snart! Och grattis till utnämningen!!!! <3

21 mars, 2007 13:09  
Anonymous Anonym säger..

Hello babysis,
Jag har tankt pa dig de senaste dagarna och att det ar synd att vi inte hanger mer och att vi inte lar kanna varandra battre.

Har varldens gulligaste foto pa dig i planboken nu, bredvid alla indiska rupees, fran nar du just klippt av dreadsen. En osterrikiska sa att du sag ut som att du var envis ;)

stor kram, cheer up och LOOOV fran andra sidan klotet! :)//bro

21 mars, 2007 17:12  
Blogger Marie säger..

Ååååh vad sött Micke!! Jag vill hänga mer med dig också! Kom hit och hälsa på när du kommer hem! Och skriv! Kraaaaaaam!!!!

21 mars, 2007 18:18  

Skicka en kommentar

<< Home