fredag, mars 30

Min nya fancy phone

Herregud, vad jag har tråkigt. Jag har till och med slutat försöka dölja att jag slösurfar. Chefen är i Budapest på semester, co-ordinatorn är i Spanien, och folk i allmänhet är mer intresserade av min nya mobil än av att jobba. Vilken dag. Här blir det inte mycket gjort. Dessutom är hälften sjuka eller borta, så egentligen borde vi vara stressade. Men nej.

Men jag har iallafall köpt en ny mobil. Första abbonemanget som jag betalar själv, haha. Den är sjukt häftig och ser ut som en mp3-spelare. Jag gillar den. Så här ser den ut, fast vit. Den har bara två knapprader. Ballt.


2 Kommentarer:

Blogger Isa säger..

Min klasskompis har en sån där med. Hon har skrytit om den hela dagen ><

30 mars, 2007 19:11  
Blogger Isa säger..

Men den är scysst!

30 mars, 2007 19:12  

Skicka en kommentar

<< Home