måndag, april 9

Borta bra men hemma bäst. Ibland iallafall.

Jag är tillbaka i Holland igen, efter en helt underbar helg i Sverige med precis allt jag ville ha.


Havet,


mamma,


folkölsfylla,


goda vänner,


glada vänner,


snygga vänner,


snygga foton,


nakna foton,


klädbyten,


bakfylla,


mig själv på bra humör,


snö


och snö i håret.

Trots att jag knappt har kunnat sova nåt på hela helgen, har ätit dåligt, och mitt plan var över en timme försenat var jag på strålande humör när jag landade.

Men saker kan ju förändras med rasande fart. Jag har funderat på det här med väntan. Oavsett var du väntar på är ju själva väntan en stor del. Det spelar ingen roll hur bra det du väntar på än är, om du måste vänta för länge. När du väl har väntat och väntat och väntat, och det äntligen är klart, så spelar det ingen roll längre. Du är ändå arg. Du är arg på att det alltid tar så lång tid, du är arg för att du tvingas skjuta upp andra saker och du är arg för att du aldrig lär dig. Det kommer inte ändras och du hatar det.

Du som i jag alltså.

9 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

Bra gjort Marie! Vilken fart!
Och du har ändå vart tvungen att färdas en massa hundra mil för att komma åt datorn för att lägga upp bilder. Jag är en långsam, smal jävel som haft all tid i världen sen fötterna till slut torkade igår natt.
Fina bilder iaf. Och tack igen för en trevlig helg! KRAM!

09 april, 2007 23:23  
Anonymous Anonym säger..

yo babysis!
shit, jag langtar hem till de tva oversta bilderna! men bakfyllan kan stanna i sverige.
Nu e jag i Delhi och ansoker om visum till Kyrgyzstan, har matforgiftning igen och orkar inte vara social.
kram!! //bro

10 april, 2007 09:07  
Blogger ?? säger..

jeeer snow! (i thought you where lying! )

10 april, 2007 10:18  
Blogger Marie säger..

i never lie! atleast not about snow. thats important stuff. ;)

naaw micke, igen! du kanske borde börja ta sanadära magsjukepiller? hur är det annars?

kraaaaaam!!!

10 april, 2007 10:57  
Blogger Malin säger..

på snöbilden är du ungefär sötast i världen.

10 april, 2007 18:20  
Blogger Matilda säger..

Ah, det ser helt underbart ut!!!

10 april, 2007 23:01  
Blogger Isa säger..

En sån där "Your are so worth it baby"-tee har Isak oxå! :o Han fick den när han lämnade blod, men nu kan han inte göra det på tre månader. :o
Gosh, jag har såå mkt att berätta för dig

11 april, 2007 11:46  
Anonymous Anonym säger..

gloggs.blogspot.com

Need your help!

11 april, 2007 22:01  
Blogger Joel Lind säger..

Det tog lite tid att komma på alla märkliga saker. Men nu har jag gjort Utmaningen! Ligger i min blogg!

18 april, 2007 02:25  

Skicka en kommentar

<< Home