torsdag, april 19

Internet-lös

Jag har inget internet hemma länge, för mina snåljåpar till grannar har låst sitt trådlösa nätverk. Detta resulterar i mycket få blogginlägg. Håll till godo, i sinom tid måste de låsa upp det.

Jag hade tänkt att posta ett inlägg med en bild från Keukenhof, en enorm tulpanträdgård där jag var med pappa och hans flickvän i helgen. Där fanns det en rabatt som såg så brudbukettig ut att jag ville gifta mig på fläcken. Det gjorde jag inte. Nån gång kanske jag postar bilden iallafall.

Nu ska jag återgå till att ha tråkigt på jobbet. Det finns nästan ingenting alls att göra här idag. Efter jobbet ska jag möta mamma som kommer hit och hälsar på.

2 Kommentarer:

Blogger Isa säger..

Nästa vecka kommer viii!!
Och varför måste de låsa upp det så småningom för?

20 april, 2007 15:20  
Blogger Marie säger..

Jag hoppas det bara.

20 april, 2007 15:57  

Skicka en kommentar

<< Home