fredag, maj 11

Bye bye schlagerfestivalen

Jag vet att jag har lovat att inte klaga på min käre pojkväns och kära systers jobb på bloggen, men nu kan jag fan inte hålla mig.

Imorgon, klockan 08.30 åker de till Hamburg och stannar tills på onsdag. There goes min enda helg med Tobbe sen Maastricht, and there goes my free drinks-, free food-, totally awesome schlagerfestivalsparty. Jag hade till och med planerat kläder in i minsta accessoar. Till och med frisyr.

Och inte fan kan han följa med mig på måndag morgon heller.

Och jag kan inte ens bo i min egen lägenhet den här helgen, för de jag hyr av behöver den till några släktingar från Storbritannien som kommer över för deras dotters examen.

Så jag sitter väl ensam hemma hos Tobbe coh Malin hela helgen då. Men de har ju alltid internet. Jag trodde att jag hade lärt mig att inte hoppas vid det här laget, men tydligen inte.

3 Kommentarer:

Blogger Isa säger..

Baby, I feel you! <3 När jag kommer ner behöver du aldrig mer vara ensam nån helg! ;)

11 maj, 2007 23:31  
Blogger Marie säger..

<3

12 maj, 2007 11:33  
Anonymous Anonym säger..

Ouch, det lat inte sa kul... ;(
Nu e jag i Delhi och flyger till Kina imorrn... ska bli najs! Stannar bara en vecka innan jag drar till Mongoliet och halsar pa Anne.... och dreadshollandskan fran Utrecht! Hon kommer till Mongoliet en manad for att resa runt med mig... shit va najs :) (jag berattade om henne va? en tjej jag traffade i dharamsala som det blev lite romans med)
Du kanske tom skulle kunna... branna Svenska Ak's nya och Kultirations nya och ge till henne innan hon aker (den 22e)??? sa kan jag digga det i mongoliet. det vore FETT schysst!! :)

Massor av kramar & good vibes!!! saknar dig!
//bro

12 maj, 2007 18:03  

Skicka en kommentar

<< Home