fredag, maj 4

Världens bästa vecka, eller Marie gillar livet igen

Nä, nu får jag väl ta och skärpa mig och blogga lite mer.

Mamma var på besök förra veckan och vi turistade och kollade på blomstertåg i Harlem. Det var kallt, men coolt.

I helgen var det Koninginnendag och hur kul som helst. Isa och Isak var och hälsade på!! Var nog lätt bästa helgen på länge! Och det var så skönt att inte behöva tänka på att underhålla nån förälder eller så, utan bara vara, festa och picknicka. Kvällen innan den stora drottningsdagen var vi i Utrecht och söp. Sjukt bra utekväll, men mycket alkohol, dans och allmänt party.

Dagen efter var vi alkoholbrist-nere, men började direkt med en öl och gick på stan och kollade på alla orangeklädda holländare. Sen åkte vi till Amsterdam och käkade fin (men ack, så bakfylle-tyst!) middag med Tobbe och Malin och sen sov vi som stockar. Lite museum och chill i parken senare satt vi invirade i täcken på mitt tak och käkade ost och baguette. Hur mysigt som helst.

Det var ganska jobbigt att komma tillbaka till jobbet i onsdags, men nu lagom till helgen har jag vant mig igen. Och ikväll är det Svenska Akademien på Melkweg!!!! Woooo!! Jag har knappt lyssnat på dem alls på jättelänge, men det blir nog sjukt bra tror jag.

Över lag har det varit en SJUKT BRA vecka. Lite deppo är det ju alltid på sina håll, men inget ont som inte för nåt gott med sig, som alla alltid säger.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

Dansa loss som Fan på Svenska Akademien åt mig också Marie!
Önskar jag hade vart där...

04 maj, 2007 15:04  
Blogger Ehpsson säger..

låter softish! happy pappy pup!

05 maj, 2007 11:00  
Blogger Isa säger..

Ja, blogga mer för fan! Jag behöver saker att underhålla mig med..

05 maj, 2007 13:19  
Blogger Isa säger..

Btw, så var faktikt helgen en av de bästa på länge. Saknar dig redan! <3 Ska verkligen bli askul att kunna träffa dig mer ofta

05 maj, 2007 22:17  

Skicka en kommentar

<< Home