lördag, maj 12

Vem har sagt att man inte kan köpa sig lycklig?

För första gången i mitt liv har jag idag tröstshoppat. Och vilket resultat! Utan att ens titta på prislappen (också för första gången i mitt liv) har jag handlat så det ståd härliga till.

Jag hade spenderarbyxorna på och inte förrän jag var uppe på snudd på halva min månadshyra började jag lugna ner mig. Jag hamnade en bit över hälften och är sjukt nöjd med resultatet.

Nu ska jag göra mig iordning inför schlagerfestivalspartyt ikväll, som jag antagligen får gå ensam på. Men jag ska iallafall vara snyggast där. Det tredje "för första gången i mitt liv" jag gjorde idag var att köpa en accessoar som jag visst redan från början att jag bara skulle använda en gång.

3 Kommentarer:

Blogger Isa säger..

Yeah, tröstshopping ftw! Hade hoppats att du skulle vara online och så, men kanske imorgon? kisses

tack för paketet btw, la nåt på lådan till dig med :o

12 maj, 2007 20:17  
Blogger Malin säger..

vad var det för assesoar???

13 maj, 2007 23:21  
Blogger Marie säger..

en liten sjal som färgmatchade

14 maj, 2007 15:32  

Skicka en kommentar

<< Home