lördag, juni 21

Midsommar

Midsommarfest igår. Herrejävlar vad full jag blev. Det var en rolig, fast väldigt mycket fjortis, fest. Jag somnade på ablkongen i regnet, vaknade klockan åtta av att jag var tvungen att spy, och sov sedan till halv fyra. Det börjar kännas som att det är dags att göra nånting nu.

Midsommardagen var bra, dock. Jag och Rora åkte upp på ett berg med en jätteskraltig sittlift, och vandrade sedan neråt i flera timmar. Sedan gick vi till ett te-hus, och sedan massage igen. Blir nog mer massage ikväll.

3 Kommentarer:

Blogger Matilda säger..

Det låter som att resandet fick en nytändning i Kina - fan, vad kul! Hoppas det fortsätter bra!

22 juni, 2008 19:38  
Blogger Matilda säger..

Elle ja, efter att ha läst facebookmeddelandet menade jag kanske inte det där... Hoppas det ofrtsätter bra ändå!

22 juni, 2008 19:42  
Anonymous Anonym säger..

Alltså jag läser varje inlägg! Bara så du vet :)

27 juni, 2008 00:25  

Skicka en kommentar

<< Home