fredag, juni 27

San Francisco

Jag har lite trottnat pa att blogga om allt jag gor, men jag antar att jag borde, for att komma ihag det om tio a.

Jag har alltsa lamnat Kina nu, och ar i San Francisco, USA. Jag hann bli ganska trott pa Kina innan jag kom darifran. Det ar sa sjukt mycket skrikande folk overallt, och var sa jakla varmt och fuktigt att jag blev galen. I ovrigt var det bra. Vi fick gjort en hel del, och kinesiska muren var cool.

San Fran ar ocksa nice. Jag har akt turistbuss (pensionarsvarning, jag vet, men det ar faktiskt ganska billigt och man kan aka pa biljeten i tva dagar, sa det ar jattebra att anvanda istallet for lokaltrafiken ocksa) och gatt omkring hur mycket som helst. Imorgon ska jag till Golden Gate, och sen ar det Pride och fotbollsfinalen som galler.

Det ar skont att vara i ett land dar jag forstar absolut allting som sags och gors, aven om jag redan har borjat stora mig pa amerikanskan. Som tur ar hanger jag med en kille fran England, och det ar i princip bara engelsman och -skor pa hostelet sa det ska nog ga bra.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym säger..

Haha, jag laste "engelsman och skor" istället för "engelsmän och (engel)skor"

27 juni, 2008 10:18  
Blogger Miriam säger..

Heja Marie!

Jag läser också varje inlägg, bara så du vet ;)
Är lite dålig på att kommentera, svårt att liksom komma på nåt bra. Bara läser storögt om dina eskapader :)

Ska bli galet kul att se dig igen när du kommer tillbaka till fäderneslandet! Hoppas du har det bra så länge!

30 juni, 2008 11:15  

Skicka en kommentar

<< Home